• itulau

Fa'amatalaga puupuu o le tetee;Gemet falai ea

43

Gemet air fryer e aofia ai vaega eseese o le enisinia le malamalama o se oloa, amata mai le tetee, matou te faʻamatalaina vaega taʻitasi mo oe.

Ua avea Saina ma fa'atau falai ea tele i le lalolagi, o le tele ma le tele o falai ea faia i Saina ua ulufale atu i le maketi faavaomalo.I lalo o le taʻitaʻiga a le manatu autu o le "laʻititi, vave ma saogalemu", o le tele o falai ea faʻatasi ma tagata, faʻapitoa, atamai, faʻalelei, faʻapea foʻi ma le puipuiga o le siosiomaga ma le faʻaolaina o le malosi e tulaʻi mai e pei ona manaʻomia e taimi, ma faia se sao taua tele. i le olaga faavavevave o le aiga i ona po nei.E mafai foʻi e tagata ona o ese mai le faʻasaʻolotoga mai galuega faʻalavelave a le fale ona o lenei mea, maua le toʻa ma lelei, o le aʻafiaga e faʻasaoina vave ai le popole.Gemet air fryer e tausisi i taimi uma i le lelei o le muamua, e tuʻuina atu le auaunaga sili mo tagata faʻatau.

Fa'ailoaina ma le su'eina o vaega autu ole falai ea

O le fausaga i totonu o so'o se ituaiga tama'i mea faigaluega a le fale o lo'o fa'apipi'iina i le ta'amilosaga o lo'o fausia e vaega fa'aeletoroni.O lenei vaega o loʻo faʻamatalaina ai le gaioiga o vaega faʻavae e pei o resistors, capacitors, inductors ma transistors, faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga, faʻamatalaga ma auala e iloa ai.

Faʻafeiloaʻi le tetee o mea faigaluega umukuka

O se tetee, po o se tetee, e fai ma pa puipui i le tafe o le taimi nei i totonu o se taamilosaga.O le galuega autu o le teteʻe o le faʻaitiitia o le voltage, vaevaega o le voltage, faʻatapulaʻa o loʻo i ai nei ma tuʻuina atu tulaga faigaluega talafeagai (voltage poʻo le taimi nei) i vaega eletise taʻitasi.

Tete'e masani e tusa ai ma ona uiga tau tete'e e mafai ona vaevaeina i ni vaega se tolu: tete'e tau tumau tete'e ta'ua tumau tete'e po o masani tetee, masani ona faaaoga i le matagaluega "R" e fai ma sui;Fa'asagaga tau fa'aauau le fa'a'ese'ese e ta'ua o le fa'afeagai (potentiometer and fine tuning resistance), e masani ona fa'aoga i le matagaluega "Rp" po'o le "W" e fai ma sui;Resistors ei ai galuega fa'apitoa e ta'ua o fa'alavelave fa'apitoa (e pei o le thermistor, photoresistor, kesi fa'afeagai ma isi).

Fuse break resistance, lea e lauiloa foi o le inisiua tetee, o se ituaiga o galuega lua o le tetee ma le fuse elemene.E galue e pei o se tetee lautele i tulaga faigaluega masani, ma o se upega saogalemu i le tulaga o le faaletonu matagaluega.O le tau tetee o le fuse resistor e laʻititi, e masani lava o ni nai i le tele o euros, ma o le tele o latou e le mafai ona faʻaaogaina, o lona uiga, e le mafai ona toe faʻaleleia le fuse e faʻaaoga.

O le mataitusi "RF" poʻo le "Fu" e faʻaaogaina e fai ma sui o le upu faʻailoga o le fuse resistor i le matagaluega.

Thermistor o se elemene e fua ai le vevela lea e faʻaaogaina ai le tetee a le taʻavale e sui i le vevela.E tusa ai ma le fua o le vevela o le tau tetee, e mafai ona vaevaeina thermistors i thermistors lelei o le vevela ma le lelei o le vevela thermistors.Thermistors o lo'o fa'atusalia i ta'amilosaga e fa'ailoga mataitusi "Rt (Rt)", "T °", po'o le "R".

Varistors e masani ona faʻaaogaina mo le puipuia o le overvoltage o taʻavale, ma o "leoleo puipui" i meafale.Pe a maualalo le voltage i pito uma e lua o le varistor nai lo le voltage nominal, o lona totonu e toetoe lava a faʻapipiʻiina, e faʻaalia ai se tulaga maualuga o le impedance;Afai o le voltage i pito uma e lua o le varistor (surge overvoltage, operation overvoltage, etc.) e maualuga atu nai lo lona nominal voltage, o lona tau tetee i totonu e pa'ū malosi, e faʻaalia ai le maualalo o le impedance state, o le faʻalavelave faʻafuaseʻi i fafo, o le faʻaogaina o le gaioiga e faʻateʻaina e ala i le varistor i le tulaga o le lafoaia o le taimi nei, o lea e taʻalo ai le matafaioi o le puipuiga o le overvoltage.

Photoresistors e faia i mea semiconductor photoconductive mea, ma o latou uiga faavae e pei ona taua i lalo.

(1) Uiga faʻamalamalama

Faatasi ai ma le faateleina o le malosi o le malamalama, o le tetee o le photoresistor e pa'ū malosi, ona faasolosolo malie ai lea ona tumu (o le tetee e latalata i le 0 ω).

(2) Uiga Volt-ampere

O le maualuga o le voltage faʻaaogaina i pito uma e lua o le photoresistor, o le maualuga o le photocurrent, ma e leai se faʻalavelave saturation.

(3) Uiga o le vevela

A o faateleina le vevela, o le tetee o nisi photoresistors faateleina, ae o isi e faaitiitia.E tusa ai ma uiga o loʻo i luga o le photoresistor, e tele lava ina faʻaaogaina i le photometric e fesoʻotaʻi ma le taʻavale otometi.

O le kesi maaleale tetee e faia i le mataupu faavae o le REDOX tali pe a uma ona mitiia e nisi semiconductor nisi kesi, ma o le vaega autu o le uamea oxide.E masani ona faʻaaogaina i le tele o kesi faʻatautaia otometi taʻavale ma le faʻailoga.

Fa'aletonu masani ma auala e su'esu'e ai le tete'e i totonu ile falai ea

E lua fa'aletonu masani o le tete'e i le falai ea, e ta'ua o le va'aiga tatala ma le suiga o le tau.Faʻaleagaina o le tetee, o lona faʻapipiʻi luga o le a suia le lanu poʻo le uliuli, faʻamasino mai foliga vaaia, faʻaogaina ma vave.

Eseese tetee e mafai ona faʻamasinoina pe lelei o latou uiga lelei pe leai e ala i le suʻeina o latou tau tetee.Afai o le taunuuga o le suʻega o loʻo i totonu o le mea sese, o se mea masani, a leai e faʻaleagaina.

E tolu ituaiga o fa'alavelave fa'aleagaina: o le su'esu'ega e sili atu nai lo le tau fa'atatau i le tele, lea e fesuia'i le tau po'o le tulaga lelei;O le i'uga o le su'esu'ega e le i'u, o le ta'amilosaga tatala;O le fa'ai'uga o le su'esu'ega o le 0, e fa'ailoa mai ai se ta'amilosaga pu'upu'u.

Afai ua leaga le tetee o le falai ea, taofi le faʻaaogaina vave.


Taimi meli: Aukuso-01-2022